Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

«Δικό μου μωρό, δικό μου σώμα, δική μου απόφαση»




16 – 22 Μαΐου 2016
Διεθνής Εβδομάδα για τον Σεβασμό στη Γέννα


«Δικό μου μωρό, δικό μου σώμα, δική μου απόφαση»

δωρεάν ανοιχτές εκδηλώσεις, υπηρεσίες, εργαστήρια, ομιλίες, ενημερωτικές συναντήσεις
για την εγκυμοσύνη, τη λοχεία, τοn θηλασμό,
για τη μητέρα, τον πατέρα, τα παιδιά, την οικογένεια

 διοργανώνεται στην Ελλάδα από το
Ελληνικό Δίκτυο για τον Σεβασμό στη Γέννα, ENCA Hellas
μέλος του
European Network of Childbirth Associations (ENCA)


Το Ελληνικό Δίκτυο για τον Σεβασμό στη Γέννα, ENCA Hellas, μια ομάδα εθελοντών, ευαισθητοποιημένων πολιτών, φορέων και οργανισμών, συντονίζει για τέταρτη χρονιά φέτος τον Μάιο μια σειρά από ανοιχτές εκδηλώσεις, δωρεάν υπηρεσίες, ενημερωτικές συναντήσεις, ομάδες για την υποστήριξη της εγκυμοσύνης, της λοχείας, της οικογένειας, εκπαιδευτικές συναντήσεις για την προώθηση του θηλασμού και πλήθος ακόμα δράσεων.

«Δικό μου μωρό ~ δικό μου σώμα ~ δική μου απόφαση» είναι το θέμα στη φετινή Διεθνή Εβδομάδα για τον Σεβασμό στη Γέννα (από 16 έως 22 Μαΐου 2016) και η Ελλάδα συμμετέχει δυναμικά με την ενεργοποίηση πλήθους πολιτών, επαγγελματιών και φορέων, σε κάθε γωνιά της χώρας.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη φετινή Διεθνή Εβδομάδα για τον Σεβασμό στη Γέννα, θα βρείτε στο:
και το αναλυτικό πρόγραμμα με όλες τις δωρεάν εκδηλώσεις, ομιλίες, δράσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται στη διάρκεια της Διεθνούς Εβδομάδας για τον Σεβασμό στη Γέννα, ανά περιοχή, μπορείτε να το βρείτε στο: www.encahellas.eu/files/ENCAHellasIWRC-Calendar-2016_place.pdf



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σχετικά με το ENCA: http://www.enca.info/
Σχετικά με τη Διεθνή Εβδομάδα για τον Σεβασμό στη Γέννα και το ENCA Hellas: www.encahellas.eu
Επικοινωνία: encahellas@gmail.com

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε:
με τη Μαρία Ανδρεουλάκη στο maria.andreoulaki@gmail.com ,
με τη Μυρτώ Χρονάκη στα: myrto.ch@gmail.com , 6986 818376, ή
με την Νατάσα Μαυρομουστάκη στα: mavrom.anastasia@gmail.com, 6936789584  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου